top of page
  • Фото автораПодружні подорожі

Яблучний бісквіт

Оновлено: 6 лист. 2023 р.

Рецепт цього пирога я знаю з дитинства. Найпростіший, найшвидший і найулюбленіший пиріг нашої родини.

Це родинний пиріг, який завжди готувала моя бабуся і моя мама. Спочатку його пекли у чудо-сковороді, був колись такий дивовижний пристрій. Потім почали готувати і в звичайній алюмінієвій формі, пізніше - в тефлоновій формі, затим - у будь-яких силіконових, керамічних, паперових формах. За похідних та яхтенних умов його можна навіть у глибокій сковорідці приготувати.

А якщо підключити фантазію, то на базі цього тіста можна готувати різні варіанти, додаючи какао, чи імбир, чи корицю чи інші інгредієнти; заміняючи яблука на груші чи персики...

В селі моєї бабусі, де я проводила усі літні канікули, ми з сусідкою Свєтою часто готували його: отак кожна зі своєю мискою збиваємо металевим віничком яйця з цукром (бо ж треба добре їх збити аби пиріг був пишнішим) біля спільного забору і про щось теревенимо аж поки в мисках така пишна густа маса збивається!

Для пирога треба:

3 яйця

1/2 склянки цукру (хоча в дитинстві ми робили з цілої склянки!)

1/2 - 1 склянка борошна

1-2 дитячих солодкі сирки (ванільні) - це вже "мій" вклад в рецепт, цей інгредаєнт надає пирогу більшої соковитості.

ванільний цукор

розпушувач тіста або сода

3-5 яблук

Яйця збиваємо з цукром. Яблука чистимо, ріжемо не дрібно.

Форму змазуємо вершковим маслом, присипаємо манною чи кукурудзяною крупою (аби тісто не приставало). Викладаємо яблука.

До яєчної маси додаємо ванільні сирки, борошно, ванільний цукор, розпушувач тіста. Тісто має бути як густа сметана. Виливаємо його поверх яблук.

Ставимо у попередньо розігріту до 180 градусів духовку. Хвилин 30-40 - і наш пиріг готовий. Дістаємо, перевертаємо на дошку чи на решітку аби трохи охолонув, перекладаємо на таріль. І - всі до столу!




18 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page