top of page

16 березня 2023

Знайомий постить і постить всілякі дописи про зраду офіса Президента; про те, що навмисно посилають зараз на фронт найкращих; про свої розрахунки звідки краще наступати і коли. Суцільні зневіра, сумніви й страхи. А я якось повз це пролистую. Який там з мене спеціаліст з військової справи?! От посилки зібрати хлопцям на фронт, млинчиків їм гору насмажити туди, пиріжечків. Знайти їм спальники, матраци, турнікети. Не в якихось глобальних масштабах, а для конкретних підрозділів, для своїх колег, які зараз там. Та поранених провідувати, та і їм щоразу щось домашнє привезти, на все відділення. Та речі для переселенців продовжувати знаходити, бо сезони міняються, а люди й досі по чужих домівках живуть. То за такими дрібними справами нема коли тії "зради" відслідковувати.


   На тому тижні смажили майже через день з сусідкою млинчики: хлопцям на Таврійському напрямку, хлопцям під Бахмутом, хлопцям під Кремінною. Здається, я за цю війну млинчиків на фронт і в лікарню напекла більше, ніж за все своє попереднє життя. Пам'ятаю, як Женька в ліцейській кухні розігрівав вареники й бідкався, що тих вареників довіку не забуде. А я тепер цих млинчиків, для хлопців, не забуду, певно.


   Позавчора смажили з сусідкою картоплю. Ну, точніше, у нашій родині смажить Сашко, я - лише помічниця: почистити, порізати, прибрати, розігріти домашню ковбаску. На мій заклик у нашій будинковій групі  про готування картоплі з салом для поранених, сусіда купив 6 кіло відбірної підчеревини! Замаринувала, вчора запекла, сьогодні з сусідкою зварили гречку - і ще раз в лікарню.


     А деякі знайомі нарікають, що люди стомились, збайдужіли. Яке там! Ані ми з чоловіком, ані мої сусіди - то точно ні.


     Якщо хлопці там мають сили воювати, то ми тут сили готувати завжди знайдемо!





Останні пости

Дивитися всі

5 березня

Пішов третій рік повномасштабної війни. Й одинадцятий - від початку вторгнення... Їхали через Українку: майже всі рекламні щити містечка - з портретами полеглих хлопців з Українки. І серед них - наш Д

25 лютого

За останні тижні ми з нашим волонтерським сусідсько-товариським фондом: - забезпечили харчування другій групі бійців 95 ОДШБ, які приїжджали з передової сюди на навчання й опанування нової техніки. -

22 лютого 2024

"Поки все є, та й зима вже кінчається" - це Петя на моє випитування чи прислати їм окопні свічки, термохімічні грілки, чи може пиріжечків домашніх, чи вареннячка. Петя вже тижнів два як виписався з го

bottom of page