top of page

21.03.2022 р., понеділок

Ми сьогодні так вправно все зготували, що до обіду ще го-ди-на (!!!), а у нас все готове, упріва в котлах. Григорівни нема, вона тепер може годинами не з'являтись на кухні, знаючи, що ми самі все зробимо. Сидимо, теревенимо.

– Після перемоги прийду до тебе платтячко шити, - я до Наташі, у якої свій маленький магазин ремонту одягу.

– А я відразу до себе, у село. Саджати треба. Хоча сюніч ще морози були у нас на Сумщині, – приєднується до нас Свєта, щойно вимкнувши котел з пшоняним супом зі шкварками. – Я з осені полуницю посадила. Думали з чоловіком цього року поросятко взяти. І качок.

– А я не знаю, чи буде куди повертатись після перемоги, - Оксана з Ворзеля. Вони з Борисовим вчора з'ясували, що земляки, евакуювались майже одночасно.

– А я податки вже сплатила онлайн через монобанк, сьогодні ж 21 число.

– А я не встигла, сплачу коли буду вдома на побивці.

– А я своїм поварам буду страшилки розповідати про те, де і як працював, от ніхто не повірить, – Юрка Борисов, який до війни працював у шкільній їдальні крутого міжнародного ліцею.


Ми часто думаємо про перемогу. І про те, що приготуємо. І про те, що нас нарешті замінять справжні кухарі і ми повернемося до свого довоєнного життя.


Нарешті вийшла на зв'язок моя перукарка, з Чернігова: живі, виїхали! "Після перемоги - я перша в черзі до тебе!" - забиваю за собою чергу на стрижку.

Тренерку Марину вітаю з днем народження. Застаю її під Рівно, за тиждень-другий їй народжувати. Не так, мабуть, і не там планувала свою первістку народжувати.



Останні пости

Дивитися всі

5 березня

Пішов третій рік повномасштабної війни. Й одинадцятий - від початку вторгнення... Їхали через Українку: майже всі рекламні щити містечка - з портретами полеглих хлопців з Українки. І серед них - наш Д

25 лютого

За останні тижні ми з нашим волонтерським сусідсько-товариським фондом: - забезпечили харчування другій групі бійців 95 ОДШБ, які приїжджали з передової сюди на навчання й опанування нової техніки. -

22 лютого 2024

"Поки все є, та й зима вже кінчається" - це Петя на моє випитування чи прислати їм окопні свічки, термохімічні грілки, чи може пиріжечків домашніх, чи вареннячка. Петя вже тижнів два як виписався з го

bottom of page